Przejdź do treści

Poradnik dla samorządów dotyczący wypłaty dodatku węglowego

Szanowni Państwo,

informujemy, że 20 września 2022 r. weszła w życie nowelizacja ustawy z 5 sierpnia 2022 r.
o dodatku węglowym (Dz. U. 2022 poz. 1692, 1967). Znowelizowane
przepisy zapewniają m.in. uszczelnienie systemu, zwiększają możliwości samorządów
w zakresie weryfikacji wniosków oraz wydłużają termin na wypłatę dodatków węglowych.
Jednocześnie do postępowań w sprawie wypłaty dodatku węglowego, w których do dnia
20 września 2022 r. nie dokonano wypłaty środków dla wnioskodawcy, należy stosować
znowelizowane przepisy ustawy o dodatku węglowym.
W związku z tym w załączeniu przekazujemy zaktualizowany (aktualizacja na 23 września br.)
Poradnik dla samorządów dotyczący wypłaty dodatku węglowego. Poradnik znajduje się na
stronie internetowej Ministerstwa Klimatu i Środowiska pod poniższym linkiem:
https://www.gov.pl/web/klimat/poradnik-dla-samorzadow-dotyczacy-wyplaty-dodatku-
weglowego

 

Zachęcamy do zapoznania się ze zmianami.