
Lwówek Śląski
Nasza Gmina
Urząd Gminy
Dla mieszkańca
Kamery na żywo
Gospodarka odpadami
Gospodarka odpadami
Harmonogram odbierania odpadów
Zasady segregacji odpadów
Deklaracje, oświadczenia
PSZOK - Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
Sanikom
Uchwały
Kto odbiera odpady komunalne
Osiągnięte poziomy recyklingu
Analiza stanu gospodarki odpadami
Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
Co zrobić z zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym
Miejsce zagospodarowania odpadów
Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy i miasta Lwówek Śląski
Adresy punktów zbierania / zakładów przetwarzania odpadów folii, sznurka oraz opon powstających w gospodarstwach rolnych
Ewidencja udzielonych zezwoleń na prowadzenie opróżniania zbiorników bezodpływowych
Komunikaty
Turystyka
LWÓWECKIE LATO AGATOWE
Oświata
Filmy
Kontakt
W środę 16 grudnia 2020 r. dokonano odbioru zadania pn. „Remont nawierzchni hali sportowej w Szkole Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Lwówku Śląskim przy ul. Jana Pawła II 35”. W spotkaniu uczestniczyli między innymi: Burmistrz Gminy i Miasta Lwówek Śląski Mariola Szczęsna, Wiceburmistrz Lesław Krokosz, Naczelnik Wydziału Inwestycji Piotr Kukliński, Inspektor ds. Inwestycji i Zamówień Publicznych Angelika Kukawska, Z-ca Dyrektora Ewa Wojaczyńska, kierownik ds. administracyjno-gospodarczych Teresa Trzaska.
Zakres robót polegał na remoncie nawierzchni hali sportowej w Szkole Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Lwówku Śląskim. W ramach systemu nawierzchni sportowej wg technologii producenta spełniającego wymagania normy typu A3 wg PN 14904 wraz elementami montażowymi sprzętu sportowego wykonano: ułożenie izolacji przeciwwilgociowej z folii izolacyjnej 0,2mm na zakładkę 10cm, rozłożenie na powierzchni hali pianki PU, ułożenie płyty rozdzielającej obciążenia - składającej się ze sklejki i płyty wiórowej w cegiełkę o grubości 10 mm każda, sklejonych i złączonych zszywkami, wykonanie podjazdu w progu, ułożenie maty sprężystej o grubości min. 4mm przyklejonej do górnej płyty, wylanie masy PU o grubości ok. 2mm, zamontowanie listew przypodłogowych dookoła sali sportowej, nałożenie lakieru barwnego zgodnie z rysunkiem Zamawiającego, wykonanie liniowania, założenie listwy progowej, montaż obręczy i dekli nad istniejącymi tulejami do siatkówki i tenisa, montaż talerzyków do bramek piłki ręcznej.
Wykonawcą robót był MIZAR Sp. z o. o., ul. Tuwima 3, Podbrzezie Dolne, 67-120 Kożuchów. Wartość robót: 156 059,94 zł brutto.