Przejdź do treści

Zminimalizowanie osobistych wizyt w PWiK Bolesławiec

Drodzy Mieszkańcy, ważna informacja od PWiK w Bolesławcu Sp. z o.o:

     

  

Prosimy o zminimalizowanie osobistych wizyt w PWiK Bolesławiec oraz w miarę możliwości załatwianie spraw drogą elektroniczną lub kontakt telefoniczny.

Zapraszamy do odwiedzenia zakładki „Strefa Klienta” na naszej stronie internetowej, gdzie dostępne są elektroniczne formularze wszelkich wniosków. Wystarczy wypełnić i kliknąć „Prześlij”, resztę załatwimy sami.

https://www.pwik.boleslawiec.pl/414,strefa-klienta

Przez stronę internetową można również złożyć dowolne zlecenie ujęte w cenniku, zarejestrować usługę „e-faktura” oraz zadać nam pytanie.

Zachęcamy do rejestracji na platformie elektronicznej „e-BOK”, gdzie można na bieżąco sprawdzać rozliczenia na wodę i ścieki, kontrolować odczyty wodomierzy i dokonać płatności faktur BEZ DODATKOWYCH OPŁAT.

https://ebok.pwik.boleslawiec.pl/#/login

Korespondencję można również wysłać na adres: sekretariat@pwik.boleslawiec.pl

Najważniejsze numery telefonów i adresy są zamieszczone na stronie głównej Spółki w stopce oraz w zakładce „Kontakt”.

Wszystkie usługi realizujemy w normalnym trybie.

Wszystkie Biura Obsługi Klienta PWiK są czynne i przyjmują klientów.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji i dziękujemy za zrozumienie.